Tip, pluim of klacht?

Deel je ervaring met ons. Positieve ervaringen horen wij natuurlijk graag. Toch willen we het ook graag weten als je niet tevreden bent. We kijken dan samen hoe we je klacht oplossen. Of hoe we het de volgende keer beter kunnen doen.

Tip, suggestie of pluim?

Heb je een tip hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Een suggestie voor onze activiteiten, projecten of diensten? Of een compliment? Fijn dat je dit met ons wilt delen via onderstaand formulier.

Heb je een klacht?

Goed dat je het ons laat weten. We hebben een klein team, dus onze collega met wie je contact hebt, probeert je klacht direct en naar tevredenheid op te lossen. Lukt dat niet? Vul dan onderstaand formulier in. Onze directeur neemt dan binnen een week contact met je op en vertelt je hoe we je klacht behandelen. We doen dat zo snel mogelijk en ieder geval binnen 4 weken. Als diepgravend onderzoek nodig blijkt, hoor je van ons hoeveel tijd we nodig hebben en hoe we samen tot een passende oplossing willen komen.


Ervaring delen: geef je tip, pluim of klacht door